Teeninduse Teemant Ilumaailmas 2009/2010

Konkurss Teeninduse Teemant” käivitati eesmärgiga tunnustada ja avalikustada neid ilusalonge, kes lisaks erialastele oskustele pakuvad oma klientidele tõeliselt esmaklassilist teenindust.

Tiitel “Teeninduse Teemant” läks sellele salongile, mille hindamistulemused olid kõikide hindamisetappide koondkokkuvõttes kõige kõrgemad.

Võitja teemanti sai “Intersalon”. Võitjapunktid tulid eelkõige laitmatu saaliteeninduse eest.

Kõiki võitjaid ühendab soov anda kliendi rohkem kui lihtsalt ilus soeng või korralik maniküür. Kuigi seekord jagati teemantid nii moodi, olid kõik osalejad huvitatud just tagasisidest, mis näitaks ära kohad, mida oleks vaja parandada ja arendada. Ehk teiste sõnadega tegemist on meie ilumaailma tõeliste tippudega, kes teevad oma tööd südamega

Võistlust organiseerides tuli korraldajatel kokku puutuda ka väga omapäraste suhtumistega. Nimelt arvas mõni, et kui tal veel jätkub kliente pole mingit teenindust vaja ning samuti arvati, et mis mõtet on konkureerida mingite suvaliste salongidega….. .  Eks igaüks näeb oma peegelpilti endale sobivalt.

Samas on kindlasti ka neid, kes seekord veel vaatasid, aga kes järgnevatel kordadel kindlasti konkurentsi suudavad tekitada. Kaunis teemant on ainult killuke kasust, mida sellisel konkursil osalemine endaga kaasa toob. Iluteenindus on ju arvestatav ärisektor, ärgem laskem sellel nurgataguseks muutuda.

Loe persoonilugu võitjasalongi juhi Margit Valdnaga SIIT

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s