Teeninduse Teemant Ilumaailmas

Eesmärgiks on tunnustada ja avalikustada neid ilusalonge, kes lisaks erialastele oskustele pakuvad oma klientidele ka tõeliselt esmaklassilist teenindust ehk tõeliselt professionaalset teenindusemaotsiooni.

Kuidas seda tehakse

 Salongi külastavad korraldajate poolt saadetud kliendid ning täidavad hiljem spetsiaalselt väljatöötatud küsitluse. Hindamine toimub kindlate hindamiskriteeriumide alusel numbriliselt. Saadud hindamistulemused liidetakse iga salongi kohta eraldi kokku. Iga osalev salong saab pärast auditi läbiviimist täieliku tagasiside, nii kirjaliku kui ka suulise. Ning samuti on võimalik juhil saada ka personaalset nõustamist.

Kes hindavad

Hindajateks on kliendid ise ehk inimesed tänavalt, kes on ka päriselus tavalised salongikülastajad. Nad külastavad kõiki neid salonge, kes osalevad konkursil, ja annavad hinnangu saadud teenindusele.

Keda oodatakse konkursile esinema

Konkurss “Teeninduse Teemant” on tore ettevõtmine seetõttu, et siin saavad osaleda kõik salongid ja FIE-d, sõltumata  tegutsemise asukohast, teenuste hulgast või meeskonna suurusest. Tähtis on vaid soov pakkuda oma klientidele parimat teenindust ja tegutseda selle nimel igapäevaselt.

Mida mulle osalemine annab

See annab täpse ja ainukordse ülevaate, mis salongis toimub. Tihti näeb juht asja ühest vaatevinklist, teenindaja aga teisest. Sellise hindamise tulemusena  tuleb välja see, milliseid tundeid ja emotsioone salongikülastus tegelikult klientides tekitab.  Selline info on hindamatu, sest näitab kätte selle miski, mida tuleks parandada ning samuti selle, mille üle võib rõõmu tunda.

Mida siis täpselt hinnatakse

Konkursil hinnatakse kõike seda, mida hindab ka iga klient – mille järgi ta otsustab, kas usaldada iseennast selle salongi teenindajate kätesse ja kas investeerida oma raha selle salongi. Ehk siis lühidalt – konkursil hinnatakse salongi teenindust. Kuna teenindus on väga lai valdkond, siis on konkursil jagatud teeninduse hindamine 4 etappi:

  • Internetiteenindus – siin all hinnatakse kodulehe kujundust, kodulehe käsitlemise mugavust ning informatsiooni arusaadavust ja piisavust
  • Telefoniteenindus – siin hinnatakse teenindajate oskust vastata telefonile ja nõustada helistajat
  • Salongiteenindus – hinnatakse teenindust mida klient saab salongi või konkreetset teenindajat külastades
  • Visuaalne teenindus – siin võetakse vaatluse alla salongi kujundus ja kõik muud detailid, mida klient salongis neäb, mida tarbib

Kuidas on see kõik seotud konkursiga

Kõikide auditite tulemused on konfidentsiaalsed ja avalikustatakse ainult salongile. Samas ei jää saladuseks parimad ning kõige kõrgemate punktide omanik saab endale tiitli Teeninduse Teemant.

Teeninduse Teemant 2009 võitja „Intersalon“ juht Margit Valdna: Hea teenindus on see, mida  klient vajab, see on nagu isiklik  puudutus, mis määrab ära kliendisuhte  olemuse ja kvaliteedi. Kunagi  ei saa olla endas kindel, et kui  praegu on kliente piisavalt, siis nii  on see ka edaspidi. Saades teada  võimalikud kitsaskohad ja puudujäägid, on võimalik seda olukorda  hoida ja säilitada. Võita on ülitore, kuid Intersaloni  jaoks on siiski suurema väärtusega  saadud tagasiside. Kõigile neile,  kes soovivad, et kliendid end nende  juures hästi tunneksid ja ikka  jälle tagasi tuleksid, on konkursil „Teeninduse Teemant„ osalemine hindamatu väärtus.

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s