Osalejate arvamused 2012

Marge Kallaste Belle Stuudio: Otsus sel aastal  konkursil osaleda tuli kiiresti, sest olime selle juba eelmisel aastal läbi teinud  ja saanud head juhised, kuidas teenindust klientide nimel täiustada. Seoses meeskonna suurenemise ja salongi laienemisega oli õige aeg lasta taas Salongi teenindustaset testida ja meie suureks rõõmuks olid tulemused Sel aastal veelgi paremad. Võtsime uhkusega vastu tiitli “ Väikelinnade parim ilusalong 2012”

Analüüs ja hindamine oli nii põhjalik ning andis väga täpse ülevaate,  mida kõike  klient näeb ja tunneb ilusalongiga suheldes. See on hindamatu väärtus, mida tuleb hoida ja arendada.

Hea teenindus sõltub väga palju meekonnatööst, kes loovad Salongis harmoonilise teeninduskultuuri.

Helina Vende, Roosmarii Ilu- ja Tervisekeskus: Konkursil osalemises oli meie jaoks kindlasti kõige olulisemaks klientide erapooletu ja detailne tagasiside. See andis ülevaate teemadest mida saame veelgi paremaks lihvida.

Marica Voogla Kamibi ilusalong: Oli hea kogemus, et kuidas kõrvaltvaataja salongi näeb.
Nii saab märgata head ja natuke muutmist vajavaid asju. Samuti viidata puudustele, mis minul kui juhil on jäänud tähelepanuta. Üldjuhul olen rahul, kuid väga kardinaalseid muudatusi ette ei võta.

Veronica Kookmaa Hairexpress: Saime erapooletut ja professionaalset tagasisidet. Uute klientide ootused on veidi erinevad püsiklietuurist. Oli hea teadvustada, mida ootab uus klient kes külastab salongi esmakordselt. Konkreetselt meie saime teada, et administraatorid peavad edaspidi klientide ärasaatmisele ja tagasiside saamiseks rohkem pingutama.

ABella Ilusalong; Konkursil osalemine oli üsna noore ABella jaoks väga kasulik kogemus. Testperioodi on tore meenutada kui positiivselt ärevat aega, kui iga võõras klient tundus olevat testklient. Hindamisperiood ise pani iga teenindaja oma teeninduskvaliteeti hindama ja vajalikke muudatusi tegema, mis positiivse tagasiside korral ka kinnitub ja harjumuseks saab. Mõistsime, et vahel piisab ka väga pisikesestest (kergelt muudetavatest) asjadest, et kliendi rahulolu veelgi suurendada. Usume, et oleme õigel teel

Küllikki Tõnisson Belle ilusalong:

Belle Ilusalongis hinnati meie klienditeenindust väga heaks, paraku tabati koheselt (või saatuse tahtel) ka meile teada olevad nõrgad küljed. Kuid see on vaid kasulik, sest hindamisel välja toodud kriteeriumid ei ole ületamatud, vaid vastupidi, neid järgides saab oma igapäevast tööd vaid paremaks muuta.

Salongi omaniku seisukohalt oli tore jälgida, kuidas töötajad ei tahtnud salongi alt vedada ega ka teiste töötajate ees kehva olukorda jääda. Tagasiside oli kõigile töötajatele õpetuseks, aga ka kiituseks. Meie salong sai väga positiivse kogemuse ning kindluse ja julguse jätkata oma salongitööd samas liinis edasi.

Liina Heck Intersalon: Kindlasti oleme väga tänulikud väga põhjaliku tagasiside eest.  Saime väga häid soovitusi, kuidas teenindustaset hoida ja siiski veel paremaks muuta. Üritame neid kasulikke nippe ka edaspidi ellu viia. Saime kinnitust, et liigume õiges suunas. Üllatuslik oli ka see, et nii mõnigi meile tunduv kitsaskoht osutus vähetähtsaks, samas kui välja toodi hoopis midagi muud, millele pisut suuremat tähelepanu pöörata, parima teeninduse pakkumiseks. Seega väga kasulik on siiski saada tagasisidet klientidelt, mitte ainult nö. köögi poolepealt hinnanguid anda. See konkurss annab võimaluse oma igapäeva rutiinist välja astuda, teenindustiimile põhjust enda tegevust analüüsida ja aina paremaks lihvida. Paneb kogu meeskonna mõtlema kogu protsessi üle, mida me oma igapäevatöös juhime ja kuidas see paistab/mõjub kliendile ning milliseid emotsioone mõlemad osapooled kogevad.

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s