Testklient

Testklient on inimene tänavalt, kes peab andma võimalikult objektiivse hinnangu teenindusele. Ta hindab teenindust selle järgi, millise emotsiooni ta antud kontaktist sai.

Testklient ei ole antud erialaspetsialist ja ta ei hinda teenindaja erialaseid oskusi.

Enne ettevõtte külastamist saab testklient spetsiaalse ettevalmistuse, kus talle tutvustatakse , millistele etappidele ja kriteeriumitele tasuks tähelepanu pöörata. Oma arvamuse annab ta aga pelgalt selle põhjal, millise emotsiooni ta sai.

Näiteks:

Teenindussaalis on valguslahendus, mis loob küll mugava meeleolu ja toob esile pakutavad tooted, kuid kliendi silmadele on see harjumatu ja ta tunneb, et ei saa pakutavast adekvaatset pilti.

Teenindussaali ilmestab disainerlett, mis on kindlalt ruumi uhkuseks. Klient ei leia aga arveldamisel kohta kuhu asetada oma käekott.

Klient esitab teenindajale küsimuse, millele viimane täpselt vastata ei oska ja mis otseselt pole ka teenuse seisukohalt oluline. Teenindaja mõistab kliendi huvi ja asub koos temaga vastust otsima. Klient on rahul ja annab teenindusele maksimum punktid.

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s