Teenindusemotsioon

Mõnikord kogeme teenindust millele poleks nagu midagi ette heita, aga millegipärast jätab see külmaks ja ei tekita mingisugust soovi ettevõtet uuesti külastada. Samas võib kogemus olla täpselt vastupidine – teenindaja ja teeninduskeskkond loovad emotsiooni kuhu tahaks ikka ja jälle tagasi tulla.

Teenindaja ei saa olla masin, kes teeb kindlal ajal kindlaid liigutusi. Hea teenindaja loob kliendiga emotsionaalse kontakti, toites kõiki tema meeli ja kinnitades talle seeläbi, et ta on oodatud.

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s