Teeninduse Teemant 2017/2018

Hea ilusalongi juhataja

Sul avaneb supervõimalus tõsta oma tuntust klientide seas!

Juba seitsmendat korda on algamas ilumaailma konkurss

          „Teeninduse Teemant 2017/ 2018“.

UUDIS!

Teeninduse Teemanti tiitli saab sel korral iga salong, kelle teeninduse tase on klientide hinnangul vähemalt 80%. Kas Sinu salong võib selle väärika tiitli saavutada!

Kuid Sul on võimalus saada tuntust ja tunnustust ka parima kodulehe, parima administraatori, parima juhi ja parima reklaamikampaania valdkonnas.

Registreeri üritusele vahemikus 02.10-31.10.2017 aadressil info@teenindus.ee

Lae info alla SIIT Vene keeles lae info alla SIIT


Miks osaleda konkursil?
Kõik seni konkursil osalejad on kinnitanud, et konkursil osalemisest oli kasu:
–             Kasvab salongi tuntus;

–             Saab kasulikke juhiseid ja ideid kuidas veelgi täiustada teenindust.

Keda ootame osalema?

Osalema on oodatud kõik ilusalongid, sõltumata meeskonna suurusest, teenuste valdkonnast või asukohast. Sest kliendi jaoks on ennekõike oluline teeninduse kvaliteet.

Osalema on oodatud nii eelmistel aastatel konkursist osavõtnud ilusalongid kui ka uued salongid.


Konkursil on võimalik osaleda järgmistes kategooriates:

        Teeninduse Teemant 2017/2018

–        Kliendisõbralikum koduleht

–        Parim administraator

–        Parim juht

–        Parim müügikampaania


Teeninduse Teemant 2017/ 2018

Selles kategoorias osaledes kandideerid tiitlile “Teeninduse Teemant 2017/2018”.

Teeninduse Teemanti auväärse tiitli saavad sel korral kõik ilusalongid kelle on kahe kliendi külastuse keskmine hinne minimaalselt 80%.

Võitjad selgitavad välja kaks juhuslikult valitud klienti, kes külastavad Sinu salongi ja hindavad salongiteenindust neljas valdkonnas:

–        Virtuaalne teenindus (kodulehe kasutamise lihtsus ja mugavus)

–        Telefoniteenindus

–        Salongiteenindus

–        Visuaalne teenindus (teenindusruumi mugavus)

Lisaks peaauhinnale on siin kategoorias võimalik konkureerida veel kahes kategoorias:

–        Kliendisõbralikum koduleht

–        Parim administraator

Konkursi lõpus esitleme Sulle ja kogu Su ilusalongi meeskonnale klientide tagasisidet konkursi ajal tehtud külastustest. Saad ka soovitusi ja ideid kuidas veelgi tõsta oma teeninduse taset.


Kliendisõbralikum koduleht
Siin kandideerid tiitlile “Kliendisõbralikum koduleht”.

Sinu salongi kodulehte hindavad kolm klienti neljas valdkonnas:

–        Vajaliku info olemasolu ja leitavus

–        Teenuste/ toodete tutvustuse olemasolu ja lihtsus

–        Meeskonna tutvustus

–        Kujundus

Kliendisõbralikuma kodulehe tiitli saab salong, kelle hindamisskoor on kõige kõrgem.


Parim administraator
Selles kategoorias saavad osaleda ilusalongide administraatorid.

Hinnatakse administraatori teenindusoskust kahes etapis:

–        Testklient hindab administraatori telefoniteeninduse oskust

–        Administraatoril tuleb e-kirja teel lahendada üks kirjeldatud teenindusjuhtum. Hindajaks on konkursi 3-liikmeline hindamismeeskond.

Parima administraatori auväärse tiitli saab administraator, kelle teenindus- ja situatsiooni lahendusoskus on hindamismeeskonna silmis kõige professionaalsem.


Parim turunduskampaania

Selles kategoorias osalemiseks saadab ilusalong kas juba toimunud või  käimasoleva turunduskampaania materjali (video, plakat, kuulutus, kutse vms) aadressile: info@teenindus.ee. Saadetud materjali avaldame Facebook.com/TeeninduseTeemant/ lehel.

Parima turunduskampaania valib kaks hindajate gruppi:

–        Arvesse läheb Facebooki vaatajate hinnang – milline turunduskampaania saab kõige enam like

–        Hinnangu annab 3-liikmeline konkursimeeskond

Parima turunduskampaania tiitli saab salong, kes saab kõige kõrgemalt hinnatud mõlema hindajate grupi poolt.

Selles kategoorias osalemiseks saadab ilusalong kas juba toimunud või  käimasoleva turunduskampaania materjali (video, plakat, kuulutus, kutse vms) aadressile: info@teenindus.ee. Saadetud materjali avaldame Facebook.com/TeeninduseTeemant/ lehel.

Parima turunduskampaania valib kaks hindajate gruppi:

–        Arvesse läheb Facebooki vaatajate hinnang – milline turunduskampaania saab kõige enam like

–        Hinnangu annab 3-liikmeline konkursimeeskond

Parima turunduskampaania tiitli saab salong, kes saab kõige kõrgemalt hinnatud mõlema hindajate grupi poolt.


Parim liider
See kategooria on mõeldud ilusalongide juhtidele, sõltumata salongi suurusest ja asukohast.

Salongi juhil tuleb e-kirja teel kirjutada oma kõige suuremast saavutusest oma ilusalongis. Saavutuse valdkond ei ole määrav, ka teema enda suurus ei ole oluline. Tähtis on, et see sündmus andis juhile midagi sellist mis aitas tal saada veelgi paremaks juhiks.

Parima liidri tiitli annab 3-liikmeline konkursi hindamismeeskond.

Parimad kirjutised avaldame juhi nõusolekul ka konkursi kodulehel ja Facebookis.

 

 

Teeninduse Teemant - esitlus 1
Eelmistel aastatel konkursil osalejatele on hinnasoodustus 10%.

 

Auhindamine

Parimate tunnustamine toimub spetsiaalsel pidulikul üritusel 2018.a. kevadel.

Konkursile registreerumine

·       Kirjuta aadressil info@teenindus.ee millistes kategooriates soovid osaleda ja lisa juurde oma kontaktandmed.

·       Konkurssidele registreeruda 25.09.2017 – 21.10.2017.

·       Konkursi kohta jooksvalt infot leiate aadressilt https://www.facebook.com/TeeninduseTeemant/


Korraldajad:

150x150klienditeeninduskeskus

 

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s